بسم الله الرحمن الرحیم- به بهانهملاقات پسراقای ترامپ با معارضین سوری طرفدار روسیه0- در زمانی که دیکتاتوری- درغرب سکه رایج بود ودرتحت تاثیرپیشرفتهای
کشورهای اسلامی دراروپا رنسانس بوجودامد- شعار ازادی مطلق مطرح شد که فردازاد استهرکاری که میخواهدوارزودارد بایدانجام دهد بعداهمازجناب اقای فروید اصلی را اجتهاد کردندکه اگرانجام ندهد عقده ایجاد میشود که انسانرا به قهقرا میبرد وپس از مدتی متوجه شدن که کشوربدون قانون به هرج ومرج میرسد- سنگ روی سنگ قرار نمیگیرد وبند نمیشود واین قانون است- که سنگ را روی سنگ بند میکند- حال اینقانون چگونه بدست می اید- به دمکراسی رسیدند که رای اکثریت است- لذا امروزه ازادی را درذهنیت- مطلق میدادند ولی درعمل نسبی میدانند- وباید از این –قوانین -اطاعت کند- منتها- درانتخاب افرادی که قانون گذار هستند دقت لازم بشود وروش های فرعی مورد نیاز که مثلا قانون چگونه ارزیابی شود وچگونه تصحیح شود مشخص شود- بعنوان مثال در انگلستان- درپیشبرد قوانین حقوقی- درشرکتهای حقوقی که مثلا پنچ قاضی دارد که هرکدام- در زمینه ای تخصص دارندکه امروزدربعضی رشته فقط باید دکتری داشته باشد- بعنوان مثال قوانین کشترانی ومسائل حمل ونقل بین انگلستان وکانادا یک تخصص است بعضی موقع بعلت تغیرات زیاد فرد قاضی بایدیکسال به کانادا برود تابتواند مسلط برقوانین کانادا شود وهمچنین بیمه بین انگلستان وکانادا باز یک تخصص است انهم همچنین- از هرمورد قضائی نوزده پروند بوجود میاید- یکی برای وکیل ویکی هم بر ای ارباب رجوع یکی هم برای دادگستری- وکی برای صنف- یک برای کلانتری ویکی برای بانک- تعدادی برای دانشگا ه ها ومراکز تحقیقاتی به نظر حقیر یکی هم برای سازمانهای اطلاعاتی- وغیره مثلابیمه هم امکان دارد ارسال شود-در یکی از این شرکت ها جوانی بود که دکتری درسمائل خانوادگی داشت ودر لندن شهرتی هم بهم زد- توانست برای یک مشکل یک قانون جدیدمطرح کند که باکمی دستکاری تصویب شد- درحدیث داریم هرکس قانونی راقبول کند عبد-ان - قانون شده است وازان قاضی اطاعت کرده است- مسلم است که بهترین قانون گذار خالق هستی است- بشرطی که قانونی که خداوندمنان تعین کرده اند- ملاک قرار گیرد- ئنه بقول مرحوم دکتر شریعتی رحمت الله علیه اخوندیسم( اصطلاح جالبی نیست)- قانونرا بهنفع شخصیتهائی وشایدعوام مسخ کند که حتی ایدولوژی ها در فسف ها حتی علوم وهنر و ورزش وغیره درطول تاریخ بشر رخ داده است- جناب اقای معاویه دراقلیت بود وحضرت علی علیهالسلام دراکثریت بودند مداوم جنگ راه انداخت وعوام فریبی کرد ودین الهی رامسخ کرد وانرا دین واقعی الهی قلمداد کرد که منافق شد ودین حضرت علی علیه السلام منحط معرفی کرد تا اکثریت رابدست اورد وامام حسن علیه السلام حق داشت که جهاد کند چون همین کارا معاویه کرده بود ولی عوام فربیی پیروز شد کهامروز اقایان امریکائی همین تاکتیک را میخواهند بکاربندند درسوریه جنگ راه انداختند که اگرغالب شوند بگویند اکثریت هست ولی انزمان اقلیت حق جنگ افروزی ندارند-ادامه دارد